සමාජ මාධ්‍යය ඔබේ බඳවා ගැනීමේ උපාය මාර්ගයේ කොටසකි . මෙන්න එහි අතිවිශිෂ්ට වාසි කිහිපයක් …

නව්‍යකරණය වෙමින් පවතින ලෝකය තුළ තාක්ෂණයේ සීඝ්‍ර වර්ධනයත් සමග බිහිවන නව උපක්‍රම / ක්‍රමවේදයන් හේතුවෙන් වර්තමානය වන විට බොහෝ දෙනා තාක්ෂණික උපක්‍රම කෙරෙහි දැඩි අවධානයක් යොමු කිරීමට පෙළඹී තිබෙන බව දැකගන්නට පුළුවන්.
මෙසේ තාක්ෂණය හරහා බිහිවූ නව ක්‍රමවේදයන් අතරින් සමාජ වෙබ් අඩවි හරහා බිහිවන සමාජ මාධ්‍ය නූතනයේදී බොහෝ දෙනා අතර ඉතාමත්ම ප්‍රචලිතයි.
පෞද්ගලික ජීවිතයේ මෙන්ම ව්‍යාපාරික ජීවිතයේ විවිධාකාරයේ අවශ්‍යතාවයන් සපුරාලීම සඳහා මෙම සමාජ මාධ්‍ය යොදා ගැනීම ඉතාමත් සුලභ දසුනක් බවට පත් ව තිබේ.
එකී අවශ්‍යතාවයන් අතරින් වඩාත් වැදගත් අවශ්‍යතාවයක් වන්නේ යම් සමාගමකට හෝ ව්‍යාපාරයක පවත්නා පුරප්පාඩු සඳහා අවශ්‍ය නව රැකියා ලාභීන් බඳවා ගැනීමයි.

සමාජ මාධ්‍ය භාවිතයෙන් සිදුවන බදවාගැනීම් ක්‍රියාවලියේ දී අද වන විට සමාජය තුළ බොහෝ දෙනා අතර ඉතාමත් ප්‍රචලිත සමාජ මාධ්‍යයන් ලෙස

  1. LinkedIn ( ලින්ක්ඩ්ඉන්)
    2. Facebook (
    ෆේස්බුක් )
    3. Twitter (
    ට්විටර් )

    යන ත්‍රිත්වය නම් කළ හැකි අතර ඒ පිළිබඳ කෙටි හැඳින්වීමක් මෙසේ සදහන් කරන්නෙමු.1. LinkedIn ( ලින්ක්ඩ්ඉන්)
    LinkedIn යනු ව්‍යාපාරික ප්‍රජාව සඳහා විශේෂයෙන් නිර්මාණය කර ඇති සමාජ ජාල වෙබ් අඩවියකි. වෙබ් අඩවියේ ප්‍රධාන අරමුණ වනුයේ ලියාපදිංචි වූ සාමාජිකයන්ට වෘත්තික වශයෙන් තමන් විශ්වාස කරන පුද්ගලයින් සමග ජාල පිහිටුවීමට ඇති හැකියාවයි. මෙසේ ව්‍යාපාරික සබඳතා ගොඩනැගීම තුලින් නව ව්‍යාපාරික අවස්ථාවන් කෙරෙහි යොමුවීමට හැකියාව ලැබීම මෙහි ඇති සුවිශේෂත්වයයි.2. Facebook (ෆේස්බුක්)
    වර්තමානයේ මිලියන 400 ක් පමණ වූ පිරිසක් භාවිතා කරන ෆේස්බුක් නම් වූ මෙම සමාජ ජාලය මගින් බොහෝ සමාගම් විසින් ඇඩු පිරිවැයකින් නව රැකියා ලාභීන් සේවයට බඳවා ගැනීමට භාවිතා කරයි. රැකියා අවශ්‍යතා සහ පුරප්පාඩු පලකිරීමටත්, අපේක්ෂකයන්ට අදහස් දැක්වීමට සහ ඒවා ගැන විමසීමටත් එකවර විශාල අපේක්ෂකයන් සංඛ්‍යාවක් වෙත ළඟා වීමට හැකි ,එකම සමාජ මාධ්‍ය වන ෆේස්බුක් හරහා අදාල සමාගමේ හෝ ආයතනයේ දැන්වීම් කළමනාකරුට රැකියා අයදුම් කරුවන්ගේ පෞද්ගලික තොරතුරු ඇතුළත් පිටුව භාවිතා කළ හැකි වීමත් තොරතුරුවල සත්‍යතාවය පරික්ෂා කිරීම සඳහා ෆේස්බුක්හි ඇතුලත් ඔවුන්ගේ සගයන්ගෙන් තොරතුරු ලබා ගැනීමට ඇති හැකියාවත් මෙහි ඇති ප්‍රධානතම වාසිදායක බවයි.3. Twitter (ට්විටර් )
    මෙය බඳවා ගැනීමේ නාලිකාවක් ලෙස ව්‍යාපාරිකයින් බහුතරයක් භාවිතා කරයි. මෙහි සමාගම්වලට තමන්ගේම ගිණුමක රැකියා අවස්ථාවන් විවෘත කළ හැකි අතර, මේ සඳහා ටෙලි පාර්ශවීය සමාගම් ද Twitter (ට්විටර් ) ඔස්සේ භාවිතා කළ හැකිය.

    ඒ අනුව මෙකී සමාජ මාධ්‍යයන් නව රැකියා ලාභීන් බඳවා ගැනීමේ උපාය මාර්ගයක් බවට පත්ව තිබෙන බව මෙමගින් පැහැදිලි වනු ඇත.
    දැන් අප එහි ඇති වාසි කිහිපයක් පිළිබඳව අවධානය යොමු කරමු.

වාසි

සේවා යෝජක සන්නාම පිළිබඳ දැනුවත්භාවය

ඔබ අපේක්ෂා කරන අපේක්ෂකයා සොයා ගැනීම පමණක් නොව, ඔබේ වෙළඳ නාමයේ දෘශ්යතාව වැඩි කර ගැනීමටද සමාජ මාධ්‍ය බොහෝ සෙයින් උපකාරී වනු ඇත. සමාජ මාධ්‍ය මත නව තනතුරු ප්රචාරය කිරීම මගින් ඔබේ වෙළඳ නාමය ශක්තිමත් කර ගැනීමටත්, අනාගත සේවකයින් අතර යම් මට්ටමක විශ්වාසය තැබීමටත් මෙමගින් හැකි වේ.

2. ක්ෂණික ප්රතිචාර ලබා ගැනීමට ඇති හැකියාව

අන්තර්ජාලය ඔස්සේ ගමන් කරන තොරතුරු වේගවත් වේ. රැකියා විස්තරය පහසුවෙන් වෙබ් අඩවියේ ප්රකාශයට පත් කළ හැකි අතර විවිධ වෙබ් අඩවිවල ඇති සබැඳි බෙදාහැරීමට සේවකයන්ට හැකිය. රැකියා අපේක්ෂකයින් සහ බඳවා ගන්නන් සඳහා ඉක්මන්, පහසු සහ අඩු විධිමත් ආකාරයකින් එකිනෙකා සමඟ එකිනෙකට සම්බන්ධ විය හැකිය.

තව ද  සමාජ මාධ්‍ය තුළ පලවන පෝස්වලට ක්ෂණික ප්රතිචාරයක් ලබා දීම,
පෝස්ටයන් හුවමාරු කිරීම හා පෝස්ටර්වල පරාසය වැඩි වීමෙන් විශාල ප්රේක්ෂක පිරිසක් විසින් එකවර කියවිය හැකි විම ද සුවිශේෂත්වයකි. විශාල ජනගහනයක් එය කියවන විට ක්ෂණික ප්රතිචාර දැක්වීමේ සම්භාවිතාව වැඩි වන අතර කාලය ද ඉතිරි වනු ඇත.

3. උසස් තත්ත්වයේ අපේක්ෂකයන් බදවා ගැනීමට ඇති හැකියාව

බොහෝ සමාගම් වල වාර්තා ගත ලේඛන පෙන්වා දෙන්නේ සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි හරහා ඔවුන් බඳවා ගන්නා අපේක්ෂකයන් සෑම විටම උසස් තත්ත්වයෙන් ලබා ගන්නා බවයි.
සමාජ මාධ්‍ය තුළ සැරිසරන නව අයදුම්කරුවන් සතුව ඇති අත්දැකීම්, තාක්ෂණික අවබෝධය හා හැකියාව වර්තමානයේ වෙළඳපොළ තුළ ඕනෑම රැකියාවක් කිරීමට අවශ්‍ය මූලික අවශ්‍යතාවයක් බවට පත්ව තිබීම ඊට ප්‍රධානතම හේතුවයි.

4 බඳවා ගැනීම අඩු පිරිවැයකින් සිදුකළ හැකි වීම.

බඳවා ගැනීම ඉතා මිල අධික ක්‍රියාවකි. සමාජ මාධ්‍ය හරහා බඳවා ගැනීම ලාභදායී වන අතර, සැලකිය යුතු මුදල් ප්‍රමාණයකින් මෙම බදවා ගැනීමේ ක්‍රියාවලිය සිදු කරගත හැකිය. එපමණක් නොව, සමාජ ජාලකරණ වේදිකාවලින් ඔබ විසින් සොයා ගන්නා කුලීකරුවන්ගෙන් ලැබෙන වටිනාකම මෙම ප්රවේශයට ඉතාමත් ලාභදායී වේ.

ඔබගේ පුරප්පාඩු වැඩි කිරීම.

සමාජ මාධ්‍ය හරහා සිදුකරන බඳවාගැනීම් ක්‍රියාවලියෙදී පවතින පුරප්පාඩු සඳහා සමහර අලෙවිකරණ කණ්ඩායම් ඉලක්ක කර ගැනීමට හැකි වනු ඇත .

6. විවිධ දර්ශනයන් ගෙන් යුතු පුද්ගලයින් බඳවා ගැනීමේ හැකියාව.

බඳවා ගැනීමේ ක්‍රියාවලියේදී සමාජ මාධ්‍ය හරහා බඳවා ගන්නා අයවලුන් සතුව ඇති නව අදහස් , ගැටළු හා ඒවාට විසදුම් මෙන්ම ජීවිත කාලය පුරාවටම ඔවුන්ගේ අත්දැකීම් හුවමාරු කර ගත හැකි ය.
ඔබේ සේවකයන්ගේ වටිනාකම් සහ ව්‍යාපාරික සංස්කෘතිය අනුකූලව වැඩ කළ හැකි සේවකයින් පිරිසක් සමාගමට අනියුක්ත කර ගැනීම මෙහි ඇති ඉතාම වාසිදායක බව වේ.

සේවක ඵලදායිතාව වැඩි කරයි.

ඇතැම් පර්යේෂණවලට අනුව සමාජ මාධ්‍ය වෙබ් අඩවි මගින් සේවකයින් හා අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් අතර සමීප සබඳතා ගොඩනගා ගත හැකි අතර මෙමගින් ඵලදායිත්වය හා නවෝත්පාදනය ද ඉහළ නැංවිය හැකිය.

ඔබට තරඟකාරී ඉරණමක් ලබා දීම.

පවතින තරගකාරී සමාජය තුළ බොහෝ ආයතන මෙම ක්‍රියාදාමයට අනුයුක්ත වී ඇති බැවින් ආයතනික සමාජ මාධ්‍ය පැමිණීම සමාගම් වලට තරඟකාරී බවක් ලබා දෙයි.

සාරාංශය

ඔබ කොතැනක සිටියත්, ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් සමග වැඩ කිරීම සඳහා දක්ෂතා දක්වන පුද්ගලයින් හඳුනා ගැනීම සහ බඳවා ගැනීම සඳහා සමාජ ජාලයන් විශ්මයජනක වේදිකාවක් ලෙස සේවය කරයි.

සැකසුම
බිනාලි රාජපක්ෂ

Uncategorized