සේවකයින් රඳවා ගැනීමේ උපාය මාර්ග පිළිබඳ ඔබ දැනුවත්ද?

ව්‍යාපාර සඳහා ඇති ප්‍රධාන අභියෝගය වන්නේ ආයෝජන වලින් උපරිම ප්‍රතිලාභ ලබා ගැනීම සඳහා රඳවා ගැනීමේ උපාය මාර්ග ව්‍යාපාරික අරමුණු සමඟ පෙළ ගැස්වීම යි  . ආයතනික සමාජ වගකීම රඳවා ගැනීමේ උපායමාර්ගවල වර්ධන ක්ෂේත්‍රයකි .ප්‍රාදේශීය ප්‍රජාව හෝ පරිසරය කෙරෙහි කැපවීමක් පෙන්නුම් කරන සේවා යෝජකයෙකු සමඟ සේවකයින් රැඳී සිටීමට වැඩි ඉඩක් ඇති අතරම, පාරිභෝගිකයින් වැඩි වැඩියෙන් ශක්තිමත් සමාජ වගකීම් ප්‍රතිපත්ති පෙන්වන සමාගම් සමඟ ව්‍යාපාර කටයුතු වල නිරත වෙයි.

ඔබේ සේවකයින්ට හොඳින් ගෙවීමට අමතරව ඔබේ සේවකයින්ගේ ඉහළ දක්ෂතා දිගුකාලීනව තබා ගැනීම සඳහා ඵලදායි උපාය මාර්ග අටක් මෙසේ සඳහන් කරන්නෙමු.

  1. සේවකයින්ගේ වෘත්තීය සංවර්ධනය සඳහා ආයෝජනය කරන්නසේවායෝජකයින් තම කණ්ඩායම් සාමාජිකයින්ට නව කුසලතා හෝ දැනුම ඉගෙන ගැනීමට අවස්ථාව ලබා දීමෙන් ඔවුන් ආයෝජනය කරන විට, එය ඔවුන්ගේ වර්තමාන සහ අනාගත වෘත්තීය වර්ධනය සඳහා ආයෝජනයක් ඇති කරයි.ඇත්ත වශයෙන්ම, සේවකයින්ගෙන්සිය යයට 42 ක් දක්වාම ඔවුන්ගේ රැකියා තෘප්තිය වෘත්තීය සංවර්ධනය සඳහා අවස්ථා ඇති බව දැනේ. මෙය සේවකයින්ට සම්මන්ත්‍රණ හෝ වැඩමුළුවලට සහභාගී වීම සඳහා ගෙවීම, උපකාරක පන්ති ප්‍රතිපූරණය කිරීම, අභ්‍යන්තර උපදේශන වැඩසටහනක් නිර්මාණය කිරීම යනාදිය විය හැකිය. එමෙන්ම සෑම විටම ඇතුළත සිට ප්‍රවර්ධනය කිරීම ද වැදගත් වේ.2. පැහැදිලි අපේක්ෂාවන් සහ ප්‍රතිපත්ති ස්ථාපිත කරන්න.තම රැකියා රාජකාරි, සමාගම් ප්‍රතිපත්ති සහ ඔවුන් ඇගයීමට ලක් කරන කාර්ය සාධන ප්‍රමිතික පිළිබඳ පැහැදිලි අවබෝධයක් තමන්ට නොමැති බව සේවකයින්ට හැඟෙන විට, එමඟින් සේවකයින් සෙවීමට පෙළඹවිය හැකි තරමට දැඩි කලකිරීමට හා චිත්ත ධෛර්යයට හානි කළ හැකිය. වාසනාවකට මෙන්, සරල විසඳුමක් තිබේ: සේවකයින්ට ඔවුන්ගේ රැකියා රාජකාරි, සමාගම් ප්‍රතිපත්ති සහ යනාදිය පිළිබඳ පැහැදිලි අවබෝධයක් ඇති බව සහතික කිරීම සඳහා සන්නිවේදනය කරන්න . සේවකයින්ට ඔවුන් ඇගයීමට ලක් කරන්නේ කෙසේදැයි දැන ගැනීමට නිරන්තර ප්‍රතිපෝෂණ ලබා දෙන්න.  මෙම ප්‍රතිපත්ති පසුබෑමෙන් වළක්වා ගැනීම සඳහා සාධාරණ ලෙස ක්‍රියාත්මක වන බවට වග බලා ගන්න.

    3. සැබවින්ම ප්‍රයෝජනවත් වන ප්‍රතිලාභ ඉදිරිපත් කරන්න

    උසස් තත්ත්වයේ සහ දැරිය හැකි සෞඛ්‍ය රක්ෂණයක්, ජීවිත රක්ෂණයක්, ප්‍රමාණවත් ලෙඩ නිවාඩු සහ නිවාඩු කාලය, පවුල් නිවාඩු සහ විශ්‍රාමික ඉතිරිකිරීමේ සැලැස්මක් මෙයට ඇතුළත් විය යුතුය මෙම ප්‍රධාන දේවලින් ඔබ්බට, සෑම සමාගමක්ම තම සේවකයින්ගේ අවශ්‍යතා සැබවින්ම ඉටු කරන්නේ කුමක් ද යන්න සලකා බැලිය යුතුය. නම්‍යශීලි උපලේඛනගත කිරීම , කොටස් විකල්ප සහ වෙනත් මූල්‍ය දිරිගැන්වීම්, ළමා රැකවරණය, ව්‍යායාම සාමාජිකත්වය සහ / හෝ යෝග්‍යතා පුහුණු කිරීම සහ සබත් දවස යන සියල්ලම ජනප්‍රිය ප්‍රතිලාභ වේ. ඔබේ සේවකයින්ගේ ජීවිත සහ යහපැවැත්ම සැබවින්ම වැඩිදියුණු කරන ප්‍රතිලාභ ගැන වැඩිදුර දැන ගැනීමට ඔබේ සේවකයින්ගේ ප්‍රතිපෝෂණය ඉල්ලා සිටින්න.

    4. විවෘත සන්නිවේදනයක් ඇති කරන්න.

    කණ්ඩායම් සාමාජිකයින්ට ඔවුන්ගේ අදහස් බෙදා ගැනීමට, ගැටුම් සහ වෙනත් දුක්ගැනවිලි ආමන්ත්‍රණය කිරීමට නිදහස ඇති විට චිත්ත ධෛර්යය සැලකිය යුතු ලෙස වැඩි දියුණු වේ. විවෘත, විනිවිද පෙනෙන සහ ගෞරවනීය සන්නිවේදනයක් සඳහා ඔබේ කළමනාකරුවන් කැපවී සිටින බවට සහතික වන්න, සහ ඔබේ කණ්ඩායමේ සෑම සාමාජිකයෙකු තුළම මෙම හැසිරීම දිරිමත් කරන්න. මෙම පරිචයන්හි අමතර ප්‍රසාද දීමනාවක් වන්නේ ඔවුන් කළමනාකරණය කෙරෙහි විශ්වාසය වැඩි කරන අතර එය තෘප්තිමත් සේවකයින් නඩත්තු කිරීමේ තවත් ප්‍රධාන සාධකයක් වනු නිසැකයි.

    5. සේවකයින්ට වටිනාකමක් දැනීමට උපකාර කිරීම ප්‍රමුඛතාවයක් බවට පත් කරන්න

    සමාගමේ පහළ මට්ටම ඉහළ නැංවීම සඳහා සේවකයින් ඔවුන්ගේ දෛනික ජීවිතයෙන් විශාල ප්‍රතිශතයක් තම රැකියාව වෙනුවෙන් දායක කරයි. එබැවින් ඔවුන්ට ගෞරවය සහ වටිනාකම දැනීම අත්‍යවශ්‍ය ව නු ඇත. සේවකයින්ට සාධාරණ ලෙස සලකනු ලබන බවටත්, කළමනාකාරිත්වය විසින් කණ්ඩායම් සාමාජිකයන් හොඳින් කරන ලද කාර්යයන් සහ ඔවුන් කරන වැඩ සඳහා ඔවුන් නිරන්තරයෙන් පිළිගන්නා බවටත් වග බලා ගන්න. සරල “ස්තූතියි” හොඳ පළමු පියවරක් වුවද, ඔබට බෝනස්, උසස්වීම්, ගෙවන ලද නිවාඩු සහ සේවකයින්ගේ ජීවිතවලට සැබෑ වටිනාකමක් ලබා දෙන තෑගි ලෙස ලබා දිය හැකිය. ඔබේ සේවකයින්ට වඩාත්ම කැමති ප්‍රතිලාභ මොනවාදැයි ඔබට විශ්වාස නැත්නම් ඉදිරියට ගොස් විමසන්න.

    6. සේවකයින්ට බරක් නොවන්න.

    ලෝකයේ ඇති සියලුම ප්‍රතිලාභ යටපත් වීම සහ පිළිස්සීම සඳහා වන්දි ගෙවිය නොහැක. වැඩිපුර වැඩ කරන සේවකයින්ට ඔවුන්ගේ අවධානය නැති වී අවසානයේදී ඔවුන්ගේ ව්‍යාපෘති අත්හැර දැමිය හැකිය. ඔබේ සේවකයින්ට නිරන්තරයෙන් වැඩිපුර වැඩ නොකරන්නේ නම් වැඩි කාලයක් රැඳී සිටීමට ශක්තිය (සහ ආශාව) ඇති කරන්න. මේ අනුව, ඔබගේ කණ්ඩායමේ කිසිදු සාමාජිකයෙකු ඕනෑවට වඩා කරන ලෙස ඉල්ලා නොසිටීම සහතික කිරීම අත්‍යවශ්‍ය වේ. සෞඛ්‍ය සම්පන්න වැඩ බරක් සහ වැඩ-ජීවිත සමතුලිතතාවයකට ප්‍රමුඛතාවය දීමට ඔබේ කණ්ඩායම් සාමාජිකයින් දිරිමත් කරන්න.

 

  1. සේවකයින්ට අර්ථවත් වැඩ ලබා දෙන්න.වර්තමාන සේවකයින්, විශේෂයෙන් තරුණ කම්කරුවන් -බිල් ගෙවන රැකියාවක් කිරීම ගැන මෙන්මඅර්ථවත් වැඩක් කිරීම ගැන ද සැලකිලිමත් වෙති. කණ්ඩායම් සාමාජිකයින්ට විවිධ කාර්යයන්, උත්තේජක පැවරුම් සහ සමාගම තුළ හෝ ඔවුන්ගේ ප්‍රජාවන් තුළ සැබෑ වෙනසක් ඇති කිරීමට අවස්ථා ලබා දීම එතරම් වැදගත් වන්නේ එබැවිනි. පරාර්ථකාමී වැඩසටහන්, ප්‍රජා සහභාගීත්වයට ඇති අවස්ථාවන්, සහායකයින් අතර පහසුකම් සැලසීමේ සමාජ වැඩසටහන් සහ සමාගම සඳහා හවුල් දැක්මක් වටා එක්සත් වීම යන සියල්ල සේවකයින්ට රැකියාව පිළිබඳ අර්ථයක් ලබා දීමට උපකාරී වේ.8. සේවකයින් රැඳී සිටින්නේ මන්දැයි තේරුම් ගන්නබොහෝ ව්‍යාපාර පිටවීමේ සම්මුඛ සාකච්ඡා පැවැත්වීමේ පුරුද්දක් ඇති කරයි , නමුත් සමහර සේවකයින් රැඳී සිටීමට තෝරා ගන්නේ මන්දැයි වටහා ගැනීමට ඔවුන්ගෙන් ඉතා සුළු පිරිසක් කාලය ගත කරති. ඔබේ සේවක රඳවා ගැනීමේ උපාය මාර්ගයට සැබවින්ම දායක වන ප්‍රතිපත්ති හඳුනා ගැනීම සහ වැඩිදියුණු කිරීමට යම් ඉඩක් ඇත්දැයි ඉගෙන ගැනීම සඳහා සමාගම තුළ රැඳී සිටීමට ඔවුන් බල කරන්නේ කුමක් ද යන්න පිළිබඳ අවබෝධයක් සඳහා විවෘතව ප්රතිපෝෂණය ලබා ගන්න. එය ඔබගේ අභ්යන්තර ප්රතිපත්ති හැඩගස්වා ගැනීමට මනා රුකුලක් සපයයි.

    සේවක රඳවා තබා ගැනීම සැබවින්ම තෘප්තිමත් වන්නේ ඔබේ සේවකයින්ට ඔවුන්ගේ අවශ්‍යතා, පෞද්ගලික ජීවිත සහ සහජයෙන්ම ගෞරවය ලැබීමට සුදුසු අරමුණු ඇති මනුෂ්‍යයන් මෙන් ඔබ අවංකව සලකනවා ද? ඔබේ සමාගමේ ප්‍රතිපත්ති සහ භාවිතයන් සියල්ලම එම ප්‍රශ්නයට “ඔව්” යන තේමාව සමඟ පෙළ ගැසෙන්නේ නම්, ඔබ සෑහීමකට පත්වන කණ්ඩායම් සාමාජිකයන් ජීවිත කාලය පුරාම රඳවා තබා ගැනීමේ මාවතෙහි සිටී.

සාරාංශය

සේවකයින්ට වැඩ කිරීමට හා විනෝද වීමට අවශ්‍ය පරිසරයක් නිර්මාණය කිරීම.

සේවකයා කෙරෙහි විශ්වාසය තබා ඔවුන්ට ගෞරව කරන්න.

ඔවුන්ගේ ක්‍රියාකාරිත්වය පිළිබඳ ප්‍රතිපෝෂණය දිගටම ලබා දෙන්න.

ඔවුන්ට තොරතුරු සහ දැනුම ලබා දෙන්න.

ඔවුන් සංවිධානයේ වටිනාම සම්පත බව සේවකයින්ට අවබෝධ කර දෙන්න.

ඔවුන්ගේ ජයග්‍රහණ හඳුනාගෙන අගය කරන්න.

ඔවුන්ගේ චිත්ත ධෛර්යය ඉහළ මට්ටමක තබා ගන්න.

සැකසුම
බිනාලී රාජපක්ෂ

company culture, Development, Employees