ඔබේ නව ව්‍යාපාරයේ වර්ධනය වේගවත් කිරීම සඳහා වන ක්‍රමවේදයන් කිහිපයක්…

නව ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමේදී ව්‍යාපාරයේ වර්ධනය වේගවත් කිරීම ඔබේ ව්‍යාපාරයේ අනාගත සාර්ථකත්වය සඳහා ඉතාම වැදගත් වේ. වර්තමාන වෙළඳපොලේ ඇති තරඟකාරීත්වය හේතුවෙන් ව්‍යාපාරයක් වර්ධනය කිරීම යම් අභියෝගාත්මක කරුණක් වන නමුත් ව්‍යාපාරික සමාජය හා ප්‍රජාව පිළිබඳ නිවැරදි අවබෝදයක් ඔබතුල ඇත්නම් එය ඔබට කිසිසේත් අසීරු නොවනු ඇත.
එබැවින් ඔබේ ව්‍යාපාරය ප්‍රමාණය කුමක් වුවත් පෙර නොවූ විරූ හා අතිවිශාල ආර්ථිකය තුළ ව්‍යාපාරය වර්ධනය කිරීමට අවශ්‍ය උපක්‍රම කිහිපයක් පිළිබඳ අවබෝධයක් ලබා දීමටයි අද අපේ සූදානම.

ඒවා මෙසේ සඳහන් කළ හැකිය.
1. විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සපයන්න.
2.
සමාජ මාධ්‍ය හා නව තාක්ෂණය භාවිතා කරන්න.
3.
වෙබ් අඩවියක් නිර්මාණය කරන්න.
4.
සත්කාරක වැඩසටහන් වෙත යොමු වන්න.
5.
ඔබේ ප්‍රජාව අතර රැඳී සිටින්න.
6.
ඔබ ක්‍රියා කරන ආකාරය හා ඔබේ ප්‍රවේශය වැඩිදියුණු කරන්න.
7.
ඔබේ කළමනාකරණය වර්ධනය කරන්න.
8.
වර්ධනය වන කාලය තුළ මෙහෙයුම් පිරිවැය පිළිබඳ සැලකිලිමත් වන්න.
9.
ශක්තිමත් ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලියක් ගොඩනඟා ගන්න.

1. විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සපයන්න.

සෑම විටම ඔබගේ සේවාව පාරිභෝගිකයන්ට හා ගනුදෙනුකරුවන්ට විශිෂ්ට ලෙස සපයන්න.
යම් හෙයකින් ඔබගේ සේවාව ඇති දුර්වලකම් නිසා ඔවුන් වෙනත් සේවාවන් යොමු විය හැකි බැවින් ඔවුන්ගේ නිරන්තර විශ්වාසයත් ඔබගේ සේවාව වෙත රඳවා ගැනීමට අවශ්‍ය බව අමතක නොකරන්න.
එය ඔබේ ව්‍යාපාරය වර්ධනය අඩාල කිරීමට බලපෑම් විය හැකියි.

උදාහරණයක් වශයෙන්
පාරිභෝගික ලෝයල්ටි වැඩසටහනක් නිර්මාණය කරන්න.
පාරිභෝගිකයින්ගේ පක්ෂපාතිත්වය පිළිබඳ වැඩපිළිවෙළක් ගොඩනඟමින් පාරිභෝගිකයින් රඳවා ගැනීමට අවධානය යොමු කරන්න. නවකයන් ආකර්ෂණය කර ගැනීමට එය ඔබට උදව් විය හැකිය.

2. සමාජ මාධ්‍ය හා නව තාක්ෂණය භාවිතා කරන්න

සමාජ මාධ්යය යනු ඔබේ වර්තමාන හා අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට ඇති ප්‍රබල මෙවලමකි . පාරිභෝගිකයන් හා ගනුදෙනුකරුවන්ට සවන්දීම තුළින් ඔබේ සේවාව පිළිබඳ ඔවුන් පවසන්නේ කුමක්දැයි සොයා බැලීමටත්, ඔවුන්ගේ හැසිරීම් පිළිබඳ අවබෝධයක් ලබා ගැනීමටත්, ඔබේ ඉලක්ක වෙළඳපල වෙත ආකර්ෂණය කරගත හැකි ක්‍රමවේදයන් සහ ප්‍රවණතා හඳුනා ගැනීමටත්, ඔබේ ගනුදෙනුකාර සේවාව වැඩිදියුණු කර ගැනීමටත් හැකි වනු ඇත. ඔබේ ව්‍යාපාරික පැතිකඩ ගොඩනඟා නව පාරිභෝගිකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීමට සමාජ මාධ්‍යයන් බෙහෙවින් ඔබට උපකාර වේ.
නව අවස්ථා හඳුනාගැනීම මෙහි ඇති එක් වාසිදායක බවකි.
ඔබේ ජනගහන වර්ධනය වඩා හොඳින් අවබෝධ කර ගනිමින් ඔබේ ව්‍යාපාරය තුළ නව අවස්ථා විශ්ලේෂණය කරන්න. ඔබේ සෘජු තරඟකරුවන්ට බෙදාහැරීමේ මාර්ගයෙන් සෑම දෙයක්ම තේරුම් ගන්න. එමෙන්ම විදෙස් වෙළඳපොළවල් සහ වෙනත් විභවීය කර්මාන්ත පිළිබඳ විශ්ලේෂණය කරන්න. නිසි විශ්ලේෂණයන් සමඟ වහාම ඔබට හැකි නව අවස්ථා බොහොමයක් තිබේ.
සමාජ මාධ්‍ය හරහා හඳුනා ගන්නා ලද වෙනත් ව්‍යාපාර අත්පත් කර ගැනීම ඔබේම ව්‍යාපාරය වර්ධනය කිරීමට ඉතා ඉක්මන් ක්‍රමයකි. ඔබට ඔබේම අනුපූරකයක් වන අනෙකුත් කර්මාන්ත වල තරඟකරුවන් හෝ ව්යාපාර සොයා ගැනීමට හැකි නම්, ඒවා ඉක්මන් කිරීමට වේදිකාවක් ලෙස මෙය භාවිතා කළ හැකිය.

 

  1. වෙබ් අඩවියක් නිර්මාණය කරන්න. ඕනෑම භාණ්ඩයක් හෝ සේවාවක් ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා වෙබ් ජාලයන් යනු විශිෂ්ට ක්‍රමයකි. ඔබට ඕනෑම ව්යාපාරයක් සාපේක්ෂව වේගයෙන් වර්ධනය වීමට ඔබට උපකාර කළ හැකිය. වෙළඳපලට ප්‍රවිශ්ඨ වීම සඳහා ඕනෑම භාණ්ඩයක් හෝ සේවාවක් ලබා ගැනීම සඳහා වූ මෙය ස්වයංක්රීය අලෙවි මෙවලමකි
    මෙම ජාලකරණය මගින් ඔබට වෙනත් අය සමඟ සබඳතා ගොඩනඟා ගැනීමට සහ පාරිභෝගිකයින් වෙත ඔබව යොමු කිරීමට දිරිගන්වනු ඇත.4. සත්කාරක වැඩසටහන් වෙත යොමු වන්න.

    ශක්තිමත් විකුණුම් හා පාරිභෝගික සබඳතා ගොඩනගා ගැනීම සඳහා ඔබගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට සත්කාරකත්වය සැපයීමට විවිධ වැඩසටහන් ක්‍රියාත්මක කරන්න. එය ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් හඳුනා ගැනීමටත්, සබඳතා ගොඩනඟා ගැනීම සඳහාත් විශිෂ්ට ක්‍රමයකි. ඒ සඳහා ඔබේ හොඳම පාරිභෝගිකයින්ට ආරාධනා කරන්න.

    5. ඔබේ ප්‍රජාව අතර රැඳී සිටින්න

    නව ව්‍යාපාර ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා ඔබේ දේශීය ප්‍රජාව තුළ ගොඩ නැගීමේදී සන්නාම පිළිබඳ දැනුවත්භාවය විශිෂ්ට වේ. අනුග්‍රාහකත්වය හෝ ඔබේ ව්‍යාපාර පැතිකඩ ඉහළ නැංවීම සඳහා ප්‍රජා සිද්ධීන් සඳහා සහභාගී වන්න.

    6. ඔබ ක්‍රියා කරන ආකාරය හා ඔබේ ප්‍රවේශය වැඩිදියුණු කරන්න

    ඔබේ අලෙවිකරණ ක්රියාකාරිත්වය සාර්ථක හෝ නොවූවද යන්න මැන බැලීමට ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් පැමිණෙන ස්ථානය නිරීක්ෂණය කළ යුතුය. අත්හදා බැලීමට බිය නොවන්න. ඔබේ ප්‍රවිෂ්ටයන් වැඩිදියුණු කර, හොඳම ප්රතිඵල ලබා ගන්නා ක්‍රියාකාරකම් පිළිබඳව වැඩි අවධානය යොමු කරන්න.

    7. ඔබේ කළමනාකරණය වර්ධනය කරන්න

    ඔබේ කුඩා ව්‍යාපාරය ආරම්භ කර එය සංවර්ධනය කරන විටදී අර්ථාන්විත ලෙස කාර්යයන් සහ වගකීම් පැවරීම සඳහා විවිධ ක්‍රම සොයා ගැනීමට අවධානය යොමු කිරීම ඉතාම වැදගත්. මේ පිළිබඳ නිවැරදි අවබෝධයක් ඇතිව එම ක්‍රමවේදයන් ඵලදායී හා නිසි කළමනාකාරිත්වයෙන් යුතුව ක්‍රියාවට නැංවිය යුතු බව මතක තබා ගන්න.
    ඔබේ කළමනාකරණ ඔබගේ අනාගත සමාගමේ සම්පත් වර්ධනය කර ගැනීමට උපකාර වනු නිසැකයි.

    8. වර්ධනය වන කාලය තුළ මෙහෙයුම් පිරිවැය පිළිබඳ සැලකිලිමත් වන්න.

    වෙළඳපොළ තුළ ඔබ සිටින ස්ථානය ඉදිරියට ගෙන යාමට අවශ්‍ය ගුණාත්මකභාවය නිසි පරිදි පවත්වාගෙන යාමට නිරතුරුවම කටයුතු කරන්න. මෙහිදී ව්‍යාපාරය වර්ධනය වේගවත් වන විට ඔබේ නිෂ්පාදන පිරිවැය ප්‍රාග්ධනය පිළිබඳ දැඩි අවධානයක් යොමු කරන්න. ව්‍යාපාර හිමිකරු ඥානාන්විතව, කාර්යක්ෂමව, තිරසාර නිෂ්පාදන ක්රියාවලියන් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරමින් ඒවා පවත්වා ගෙන යාම මගින් අඩු වියදම් පිරිවැය සහිත ව ඉදිරි කටයුතු කරගෙනයාමට හැකිවීම නොඅනුමානයි.

    9. ශක්තිමත් ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලීන් ගොඩනඟා ගන්න.

    ඔබේ ව්‍යාපාර ක්රියාවලීන් සඳහා අර්ථවත් සේවකයන් හා ව්‍යාපාරය වෙත ස්ථාපනය කරන්න. අඩු කාලයකින් වැඩි වැඩ කොටසක් නිම කළ හැකි පරිදි ක්‍රමවේදයන් සකසා ගන්න. සැමවිටම පාලනය පවත්වා ගැනීමට සහ ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට හොඳින් සේවය කිරීමට අසීරු නමුත් ඔබේ කළමනාකාරිත්වය හා ශක්තිමත් බව එය ඔබට පහසු කරවයි. ඒ සඳහා ඔබගේ නිරන්තර සූදානම් ඉතාමත් අත්‍යවශ්‍ය බව මතක තබා ගන්න.
    ඔබේ ව්‍යාපාරය කුමක් වුවත් මෙම උපක්‍රම නිවැරදි අනුගමනය කිරීම ඔබේ ව්‍යාපාරය වඩ වඩාත් සාර්ථක කර ගැනීමට මනා පිටුවහලක් වනු ඇත.

    සාරාංශය

    ඔබේ ප්‍රජාවගේ අවශ්‍යතාවයන් නිසි පරිදි හදුනාගෙන එම අවශ්‍යතා සපුරාලීමටත් නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් වැඩිදියුනු කර ගැනීමටත් ඔබට හැකි නම් එය ඔබේ ව්‍යාපාරයේ වර්ධනයට ඉතාම වැදගත් වේ . එමගින් ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට හා පාරිභෝගිකයන්ට ඔබේ සේවාවන් ගැන නිසි අවබෝධයක් ලබාගත හැකි අතර ඔබට මනා දිරිගැන්වීමක් වනු ඇත.

 

සැකසුම –
බිනාලි රාජපක්ෂ

best employees, Development, Employees