සේවකයින් රඳවා ගැනීම ආයතනයකට මෙතරම් වැදගත් වන්නේ ඇයි?

නූතන සමාජය තුල රැකියා වෙළඳපොල ඉතාමත් සීඝ්‍රයෙන් වර්ධනය වෙමින් පවතී.
එමෙන්ම ආර්ථිකයේ අඛණ්ඩ වර්ධනයත් සමඟ දක්ෂ සේවකයන්ට සඳහා වන ඉල්ලුම බොහෝ සෙයින් වැඩි අතර මේ වන විට ඒ සඳහා තරගකාරිත්වයක් ද ගොඩනැගෙමින් පවතී. එකී තරගකාරීත්වය නිසා ම සෑම ආයතනයක්ම හෝ සමාගමක්ම පාසා සේවකයින් බදවා ගැනීමේදී ඉහළ මූල්‍ය ආයෝජන සහිතව ඉතාමත් දක්ෂ සේවකයින් තෝරා ගැනීම සිදු කරයි.

නමුත් වත්මන් තත්ත්වය තුළ සේවකයින් සේවායෝජකයා හෝ රැකියාව පිළිබඳව අතෘප්තියට පත්වූ වහාම ඔවුන් වෙනත් රැකියාවක් කරා යොමු වීම සිදුවේ. ආයතනයේ හෝ ආයතනික කළමනාකරුවන්ගේ ඇති යම්කිසි දෝෂ හෝ ගැටලු සහගත තත්වයන් හේතුවෙන් මෙකී සේවකයින් ඉවත් වන අතර එම සේවකයින්ගේ ඉවත්ව යාම ආයතනය මූල්‍ය අවදානමකට ලක් කරයි. එබැවින් සේවා යෝජකයෙකු තම සේවකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීමට හා රඳවා ගැනීමට දැන සිටීම අනිවාර්ය කරුණකි. තවද එය සේවායෝජකයාගේ ප්‍රධානතම වගකීමයි.

මෙසේ සේවකයින් රඳවා තබා ගැනීම සඳහා විශාල උත්සාහයක්, ශක්තියක් සහ සම්පත් අවශ්‍ය වන නමුත් එහි ප්‍රතිපලයෙහි වටිනාකම බොහෝ ය.
අද පවතින ඕනෑම ආයතනයක් හෝ සමාගමක් සේවකයින් රඳවා තබා ගැනීම ඔවුන්ගේ කුසලතා කළමනාකරණ උපායමාර්ගයේ සහ ආයතනික සංවර්ධන ක්‍රියාවලියේ මූලික අංගයක් බවට පත් කර ඇත.
එය හේතු කොට ගෙන බොහෝ ආයතන විසින් සිය සේවකයින් රඳවා තබා ගැනීම සඳහා විවිධ ක්‍රමවේද අනුගමනය කරයි. එසේ නම් මෙවැනි ක්‍රමවේද අනුගමනය කිරීම තුළින් සේවකයින් රඳවා ගැනීමේ ඇති වැදගත්කම පිළිබඳ ඇති කරුණු කිහිපයක් වෙත ඔබේ අවධානය යොමු කිරීමටයි අද අපේ සූදානම.
එහි ප්‍රධාන කරුණු කිහිපය මෙසේ පෙළ ගැස්විය හැකිය.

1. කාර්යක්‍ෂමතාවය ආරක්ෂා කරගැනීම

සේවකයෙකු ඉල්ලා අස් වුවහොත්, නව සේවකයෙකු බඳවා ගැනීම සහ පසුව ඔහු / ඇය පුහුණු කිරීම සඳහා හොඳ කාලයක් අහිමි වන අතර මෙය බොහෝ විට නොදැනුවත්වම සිදුවන සමාගමේ අලාභයට හේතු වේ. මෙයින් පසුව නව සේවකයාගේ කාර්යක්ෂමතාව පිළිබඳව අපට සහතික විය නොහැක.

2. සබඳතා ගොඩනගා ගැනීම.

සේවකයෙකුගේ වටිනාකම ඔවුන් ආයතනයක් සමඟ රැඳී සිටින කාලය වැඩි කරයි. කාලය ගෙවී යත්ම, ඔවුන්ගේ දැනුම හා අත්දැකීම් අඛණ්ඩව වර්ධනය වෙමින් ඔවුන් ජාලයක අත්‍යවශ්‍ය අංගයක් බවට පත් කරයි. සංවිධානයක සාර්ථකත්වයට අත්‍යවශ්‍ය අනෙකුත් සේවකයින් හා සේවාදායකයින් සමඟ ඔවුන් සබඳතා ගොඩනඟා ගනී.

එමෙන්ම ගනුදෙනුකරුවන් සහ සේවාදායකයින් යම් සමාගමක් සමඟ ව්‍යාපාර කරන්නේ මිනිසුන් නිසාය. සේවකයෙකු ඉවත්ව යන විට, සමාගම සඳහා සේවකයා ගොඩනඟා ගත් සබඳතා බිඳ වැටෙන අතර එමඟින් එම
ගනුදෙනුකරුවන් ද ඔබේ සමාගමට අහිමි විය හැකිය.

3. ආයතනික සාර්ථකත්වය ප්‍රවර්ධනය කිරීම.

කර්මාන්තයක් තුළ තරඟකාරිත්වය ව්‍යාපාරයේ සෑම මට්ටමකින්ම සිදු වේ. ඔබට ගුණාත්මක සේවකයින් සිටින විට, ඔබ වඩා හොඳ නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් නිෂ්පාදනය කරනු ඇත. දුර්වල කුසලතා සංචිතයක් ඇති තරඟකාරී සමාගම්වලට වඩා ඔබේ නිෂ්පාදන හා සේවාවන් වඩාත් ඵලදායි ලෙස විකිණීමට හා අලෙවිකරණය කිරීමට ඔබට හැකි වේ.

ඔබේ හොඳම සේවකයින් රඳවා ගැනීමට ඔබ අපොහොසත් වුවහොත්, ඔබේ තරඟකරුවන්ට ඔවුන් බඳවා ගැනීමට හොඳ අවස්ථාවක් තිබේ. මෙය ඔබේ ව්‍යාපාරයෙන් කුසලතා ලබා ගෙන එය තරඟකරුවෙකුගේ වත්කමක් බවට පරිවර්තනය කරයි. ඔබේ වෙළඳ රහස් සහ බුද්ධිමය දේපළ ඔබේ තරඟකරුවන්ගෙන් ඔබ දැඩි ලෙස ආරක්ෂා කරනවා සේම, ඔබේ සේවකයන් සම්බන්ධයෙන්ද ඔබ එය කළ යුතුය. මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ වෘත්තීන් දියුණු කර ගැනීමට අවශ්‍ය ආකර්ශනීය, සහාය දක්වන, ආචාරධාර්මික සේවා ස්ථානයක් පවත්වාගෙන යන්න.

ශක්තිමත් සේවකයින් රඳවා ගැනීමට කැමති අයිතිකරුවන් සහ කළමනාකරුවන් මෙම සේවකයින් සමඟ අන්තර් ක්‍රියා කිරීම වැදගත් වේ. ඔවුන්ගේ වෘත්තීය අරමුණු සහ අභිලාෂයන් පිළිබඳව සොයා බලා මෙම අරමුණු සාක්ෂාත් කර ගැනීමට ඔවුන්ට උපකාර කළ හැකි මාර්ග සොයා ගැනීමට ඔවුන් සමඟ වැඩ කරන්න. මෙයින් අදහස් කරන්නේ උපකාරක පන්ති ප්‍රතිපූරණය හෝ පන්ති හා වැඩමුළු වලට සහභාගී වීමට නිවාඩු ලබා දීම වැනි අධ්‍යාපන අවස්ථා ලබා දීමයි. සුදුසු වන්දි වැඩි කිරීම් සමඟ ඔබේ ව්‍යාපාරය තුළ නව භූමිකාවන් සහ වගකීම් ගවේෂණය කිරීම ද එයින් අදහස් වේ.

ඔබේ සංවිධානයට සේවකයින් රඳවා තබා ගැනීම වැදගත් බව දැන් ඔබට වැටහී ඇත, නමුත් එය වැඩි කිරීමට ඔබට කුමක් කළ හැකිද

සරල පිළිතුර:

උපදේශනය

අපි සිදු කර ඇති පුළුල් පර්යේෂණයන්ට අනුව මෙම රඳවා ගැනීමේ අනුපාත වැඩි කිරීමට උපදේශනය උපකාර වන බව සොයාගෙන ඇත. සේවකයින්ට ඔවුන්ගේ වෘත්තීය මාර්ගයට සහාය විය හැකි උපදේශකයෙකු ලබා දීමෙන්, ආයතනවලට සේවා කාලය සහ සේවක පක්ෂපාතිත්වය වැඩි කළ හැකිය. උපදේශන වැඩසටහනක් හරහා සේවය කර ඇති සේවකයින්ගෙන් 94% ක් ආයතනය පිළිබඳව සෑහීමකට පත්ව ඇති බව අපගේ අධ්‍යයනවලින් හෙළි වී තිබේ.

උපදේශනය මගින් සේවකයින්ගේ සහභාගීත්වය වැඩි දියුණු වන අතර ගැලප් වාර්තා රඳවා තබා ගැනීමද වැඩි කරයි. සේවක පිරිවැටුමට එරෙහිව සටන් කිරීමේදී සේවකයින්ගේ සහභාගීත්වය මනසේ තිබිය යුතුය. බොහෝ සංවිධාන තම සේවකයින් නිරත කරවීම සඳහා අවශ්‍ය ඕනෑම දෙයක් කරමින් සිටී.

සාරාංශය
මෙසේ සේවකයින් රඳවා තබා ගැනීම සඳහා විශාල උත්සාහයක්, ශක්තියක් සහ සම්පත් අවශ්‍ය වන නමුත් එහි ප්‍රතිපලයෙහි වටිනාකම බොහෝ ය. එබැවින් සේවකයන් රඳවා තබා ගැනීම පිළිබඳ හොඳින් දැන සිටිය යුතු බව මතක තබාගන්න.

සැකසුම
බිනාලි රාජපක්ෂ

Uncategorized